Oferta pracy dla Specjalisty ds. obsługi klienta
Stowarzyszenie YAVA ramach projektu „Ekosystemy na rzecz utrzymania zdrowia psychicznego w gminach” poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta.
Dodatkowe informacje
- Realizacja usługi w okresie maj 2019 – czerwiec 2020
Zakres pracy
Organizacja i bieżący nadzór nad realizacją usług w zakresie asystentury osobistej dla okresie maj 2019 –czerwiec 2020 r. (w tym m.in. diagnoza potrzeb klientów, przyjmowanie zamówień, definiowanie czynności, przydzielanie asystentów, dopasowanie usług do potrzeb i oczekiwań klienta, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych) w lokalizacji wskazanej przez Stowarzyszenie YAVA.
Zapewniamy
Udział w bieżącym monitoringu jakości pracy oraz w procesie ewaluacji
Etapy rekrutacji
- Należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony lub pobrać formularz osobiście w siedzibie Stowarzyszenia YAVA. Przesłać cv na adres: biuro.yava@gmail.com lub dostarczyć osobiście do siedziby Stowarzyszenia YAVA, ul. Lakowa 101 w Częstochowie
- Ocena formularza rekrutacyjnego
- Rozmowa z wybranymi kandydatami
Zgłoszenia przyjmowane będą do 10 maja 2019 r.
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania ofertowego zostanie przekazana wszystkim oferentom telefonicznie w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje
W ofercie proszę podać stawkę godzinową (x zł/godz)
Kryterium oceny ofert: suma pkt. 100, w tym 49 pkt kwalifikacje, doświadczenie, 51 pkt cena
Pobierz: Formularz zgłoszeniowy